Jysk Fynske Medier er i dag Danmarks næststørste mediekoncern med 13 dagblade, 53 ugeaviser, 4 radiostationer og en lang række nyhedssites og stærke digitale brands. Derudover favner koncernen forskellige virksomheder af den slags, der skaber kommunikation mellem mennesker. Hver uge er JFM i kontakt med over 2 mio. danskere.
Men måske vigtigst – hos Jysk Fynske Medier værner vi særligt om det lokale liv. Det gør vi ved at fortælle om alt det, der sker lige rundt om hjørnet – på alle vores medier i hele vores dækningsområde. Vi tipper om slagterens gode tilbud. Og deler de gode historier fra sportsklubben. Hvorfor? Hvis lokalsamfundene skal blive ved med at eksistere, er der nogen, der skal gøre opmærksom på dem. Og nogen, der skal understøtte deres demokrati og sammenhængskraft. Det er netop det, vi hos Jysk Fynske Medier gør. Sådan er vi nemlig sikre på, at der også er et lokalsamfund at stå op til i morgen.
Jeg kan hjælpe din virksomhed med, at finde de rette medier til at ramme lige præcis den målgruppe, som du vil have kontakt til. Uanset om det er branding, events, kampagner eller kontakt til B2B.